miercuri, 18 aprilie 2012

Cand eram in anii 2000...

Recent am participat la emisiunea unui coleg de la Scoala de Televiziune cu tema muzica anilor 2000. Desi nu ma asteptam, in momentul in care s-au rulat cateva clipuri din perioada respectiva m-au napadit amintirile si nostalgia. Asa ca mi-am facut propriul top 5 melodii preferate ale anilor '90 si 2000. A fost destul de greu tinand cont ca avem de unde alege. Traiasca Atomic si Youtube!

Lumea evoluează și împreună cu ea muzica și gusturile oamenilor. Cu toate acestea în anii 2000 toată lumea asculta cam aceleași melodii. Formații precum Andre, N&D sau 3SE au rămas în istoria muzicii românești și chiar și acum, în 2012, trezesc nostalgii și amintiri legate de acele vremuri.


Nu exista post de radio sau canal tv care să nu le difuzeze melodia în vara anului 2001. Inspirați de caniculă și vestimentațiile sumare ale fetelor din București cei de la Body&Soul au făcut ravagii în rândul fanelor cu piesa Super Femei. Chiar dacă au mai încercat între timp să se relanseze cei de la Body&Soul rămân în mintea noastră cu versurile: Pe stradă fustițe scurte și bluzițe transparente...pe locul 5.
Primii rebeli ai muzicii românești au fost cei din trupa Geni us. Ei au fost cei care au reușit să cânte despre viața tinerilor și problemele cu care aceștia se confruntă. Fie că era vorba despre școală, absențe, iubiri neînțelese, prietenii din spatele blocului sau cum să fugi de acasă la mare, Oana, Cezar și Ovidiu au reușit să arate că a fi tânăr e mult mai complicat decât pare. Pe locul 4 propun Macho Man.


Pe locul 3 se află melodia pe care mulți dintre noi am plâns de dorul cuiva; Vino la mine este una dintre cele mai cunoscute piese a celor de la N&D. Deși Nick a intrat într-un con de umbră după despărțirea trupei în 2003, Delia a reușit să se afirme solo. Mai este cale de împăcare de dragul succesului fulminant pe care l-a avut trupa în anii 2000?


Nu cred că există fată care să nu fi suspinat după cei trei băieți din trupa 3SE, Laurențiu, Mihai și Viorel. Formația 3SE a revoluționat muzica românească cu videoclipurile cu aer occidental, coregrafiile în sincron și versurile mai mult vorbite ale lui Viorel. Amintirile mă chinuiesc, amintirile mă răscolesc..pe locul 2.


Termin cu una dintre cele mai cunoscute și adorate formații românești: Andre. Andrelele au creat o adevărată modă în rândul fanelor, începând cu platformele foarte înalte și terminând cu fustele super mini, bustierele paietate și codițele Andreei Antonescu. Își adjudecă fără doar și poate locul 1 cu Lasă-mă papa la mare.
Dupa ce am terminat topul mi-am dat seama ca am ignorat un fenomen al anilor 2000! Am uitat de "nu-mi raspunzi la SMS" :)) eu iti scriu atat de des..asa ca va las in compania celor de la O-zone :))
Pupicei :*


Niciun comentariu: