luni, 20 octombrie 2008

Inventar

Dupa ziua mea eram datoare cu un inventar. Multumesc prietenilor mei care au avut grija ca dorintele mele sa se indeplineasca. Iata-l:
- 3 perechi de cercei una mai frumoasa ca cealalta
- 3 breloace (sau brelocuri :)) toate sunt puse la cheile de la masina si viata mea s-a imbunatatit radical de cand le am.
- o lampa cu lava la care am stat si m-am uitat ca la o minunatie vreo 2 ore intr-o zi
- 3 carti origami, deja am terminat una :D
- o broasca testoasa care imi strica somnul de frumusete cand mi-e lumea mai draga
- un hipopotam dulce
- o geanta mega super incapatoare
- un album foto (de la o sleahta de baieti, baietii stiu sa faca daruri contrar parerilor fetelor)
- un set de lotiuni de corp
- BILETUL la Ace of Base la care ma uit in fiecare zi si numar zilele pana la concert (multumesc tatalui meu Enrique pentru ca s-a gandit in sfarsit la mine)
- un tricou hippie
- si multe dar multe flori
Va multumesc.Va iubesc!
MS

Niciun comentariu: