duminică, 4 mai 2008

Angels on my shoulders...

umoasa
Multumesc....
MAMI pentru ca esti cea mai buna mama din lume, pentru ca ai grija de mine si imi alungi orice urma de tristete, pentru ca m ai invatat sa ii iubesc pe cei din jur mai multe decat ma iubesc pe mine, pentru ca mi ai aratat ce inseamna devotamentul, pentru ca faci cele mai bune prajituri, pentru ca dansezi cu mine prin casa, pentru ca esti si vei ramane ingerul meu pazitor.
TATA pentru ca imi oferi increderea si siguranta de care am nevoie, pentru ca razi de mine atat de des, pentru ca m ai invatat ce inseamna onestitatea, pentru ca m ai invatat sa merg cu bicicleta si sa schiez, pentru ca ma certi si pentru ca imi indeplinesti cele mai ascunse dorinte (unele dintre ele nici macar eu nu le cunosteam).
STEFAN pentru ca imi scrii scrisoarea catre Mos Craciun in fiecare an, pentru ca ai grija de silueta mea si mananci singur dulciurile, pentru ca ma bati de mi sar capacele la Mario, pentru ca plangi cu mine cand sunt suparata, pentru ca mi ai spart parola de messenger, pentru ca nu speli niciodata vasele dupa ce mananci, pentru ca te joci cu mine "Nu te supara, frate!".
Unui anume baiat pentru ca a dat peste mine, pentru ca si el rade de mine (sau cu mine), pentru ca atunci cand spun "vreau" imi da ceea ce cer, pentru ca e un pic mai inalt decat mine, pentru ca danseaza demetial si e visator ca mine...pentru ca:*

Un comentariu:

Lorena spunea...

si nu in ultimul rand MIE! pt ca te-am adoptat din clasa 8a... si ti-am oferit cel mai sexos tata care acuma din pacate a uitat de familie si canta prin cluburi "push ur back upon it.."
trist!
te-am pupat!