duminică, 2 martie 2008

1 martie ..o legenda?

Ce a mai ramas din prima zi a primaverii? Mai nimic. De fapt in urma acestei zile, care ar fi trebuit sa fie inca un prilej de bucurie, am ramas cu un singur fir de martisor legat de mana, si atat. Nu as fi vrut sa primesc zeci de martisoare ca in liceu, cand mandria cea mai mare era sa ai cat mai multe, (desi ele tot intr-o punga prafuita intr-o debara ajungeau) dar as fi vrut macar sa am pe cineva cu o fata prietenoasa alaturi, un fel de primavara doar a mea.

Si cu toate astea sambata a fost, totusi, o zi speciala.In care, desi am descoperit ca am "imbatranit", deasemenea am putut sa ma zbantui prin Regie alaturi de o veche si draga prietena din generala si de o colega de facultate(sa stii ca nu am uitat de tine si nici nu esti cu nimic mai prejos decat mine sau mai mucioasa ) . Am obosit repede si am fugit acasa:D
Acum ma gandesc ca vine 8 martie. Ziua memei, cand ma voi confrunta din nou cu aceeasi intrebare din fiecare an: "Care este cel mai potrivit cadou pentru mama?". Imi poate raspunde cineva? Anyone? Astept sugestii...

Multumesc prieteni bloggeri :*

3 comentarii:

Illuminatus spunea...

Cel mai potrivit? Iubirea ta. Un simplu "Te iubesc" e suficient pentru o mama.

Vira spunea...

Tradare!!! Mentionezi doar vechii prieteni! Cu aia noi ce ai? Erau prea muciosi (la propriu, evident) pt tine?
Cat despre maica-ta, sunt de acord cu cel iluminat de mai sus. E aiurea sa-i iei cadouri scumpe din proprii ei bani pana la urma. Or u can do as I do sometimes: make her something!:P

Ana Maria spunea...

Da, aveti dreptate...o sa i fac ceva si o sa i si spun ca o iubesc :) uite de ce isi face omu' blog!